nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 9 – Om jag vann 1 miljon skulle jag.

Publicerad 2013-11-26 09:30:01 i Allmänt

Haha oj en miljon.. 
 
Till och börja med skulle jag köpa mig och min mamma en resa utomlands där de är riktigt varmt och skönt med lyxhotell! Och faktiskt inkassera att jag har PT timmar i tre fyra år framåt, kanske mer! Nya gymkläder, vanliga kläder ja allt jag kan hitta. Spara skulle jag nog också göra, köpa mig en MacBook, ny mobil till min mor och mig. Nya saker till vår lägenhet, ny bil till mig, körkort, sprit att ha på lager (hahah!) och massa saker till mina närmaste vänner!! Ja de är mycket jag skulle köpa haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela