nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 13 – Bästa köpet och skador/sjukdomar jag haft.

Publicerad 2013-11-29 20:20:23 i Allmänt

Okej mitt bästa köp.. Måste vart min Boomerang jacka men betalde jag ju inget på men ja. 
Kanske min conceler från MakeUp Store också? Livet räddning för mig som blir röd som jag vet inte vad på vintern.
 
Oj sjukdomar och skador..
 
Nämner några stycken, ja för två veckor sen hade min äggstock suttit fast i min bukvägg så den operarade de så att den inte skulle sitta fast mer. Egentligen trodde de att det var min blindtarm men icke sa nicke, men de tog ut den också.
 
Jag har haft väldigt mycket knä problem för att jag har vuxit så mycket, slatter, hopparknä och ja.
 
När jag var liten var jag nästan konstant sjuk vilket gör att jag har blivit imun mot många sjukdomar och har inte lätt att bli sjuk, men när de väl kommer så kommer de helt enkelt. 
 
För två år sen hoppade mitt lillfinger ur led och de vart gips på de, de roliga var att 3 i klassen hade gips samtidigt på samma arm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela