nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

-

Publicerad 2013-10-28 17:34:37 i Allmänt

Tankarna är inte att leka med idag, inte alls. De känns som denna uppförsbacke aldrig kommer ta slut.

Göteborg

Publicerad 2013-10-27 20:14:15 i Allmänt

Min gudmor och hennes familj samt hennes släkt kan vara de finaste människorna på jorden. Så underbara och får en alltid på ett sånt bra humör. Den här platsen och ishallen är de två bästa platserna jag vet. Men jag längtar efter mina fina vänner hemma också. 

Gbg

Publicerad 2013-10-25 19:09:40 i Allmänt

Den här dagen har vart extremt jobbig. Tog mycket av min energi och känner mig så äckligt ledsen. 
Lisa är en fin vän hon, bästa Laisa<3 

Just nu sitter jag i bilen påväg till Göteborg med min mamma, ska ner till allra käraste gudmor och sedan någon dag till min bror. Inte alla fel! Hoppas jag får tid att åka in till Göteborg och shoppa. Gå lite i min ensamhet och bara få tänka där jag trivs bäst. De är terapi mina vänner.

-

Publicerad 2013-10-23 08:31:36 i Allmänt

De var en sån jobbig dag igår. Trodde inte den skulle ta såhär hårt.. 
Michis är världens bästa och det kommer hon alltid att vara. 

PARTY

Publicerad 2013-10-20 12:20:42 i Allmänt

Jag har världens finaste bästa vänner. Är så lycklig lottad med de! Fick fina födelsedags presenter i fredags och fick tillbringa helgen med de. Finstate! 

Igår var roligt haha, mycket skratt och väldigt mycket alkohol haha men kul var de!


Kjool

Publicerad 2013-10-17 09:34:18 i Allmänt

Tänkte köra på midjekjol och en stor stickad tröja idag men hittade jag den? Nej! Så fick köra min blommiga från Turkiet och en blå stickad vet ej om jag känner mig bekväm men aja kbk typ, tycker om kjol och stickad tröja 


-

Publicerad 2013-10-14 20:25:14 i Allmänt

Jag hatar att jag älskar dig och hatar att jag är så äckligt feg och inte vågar satsa. Och jag är så ledsen att du alltid får upp hoppet varje gång att vi verkligen ska ses och att de faller lika snabbt igen för att jag är en idiot och de gör så ont. 

Bästa Ludde och Michis

Publicerad 2013-10-13 20:44:44 i Allmänt

Denna dag började bra, hade morgonmys med min kära mor!
Dagen fortsatte inte alls bra, det har vart mycket runt omkring idag. Blandannat så flyttar min PT till Stockholm imorgon och hade sista träningen med henne idag och vi båda stod fulla med tårar, hon är en av de finaste människorna jag träffat i mitt liv. Jag kommer sakna henne så himla mycket!! Men sedan kom våra älskade hund hem igen och allt vart så mycket bättre. Gick en riktigt lång promenad med Michis nyss, hon måste vara världens bästa. 



Lördag 12/10

Publicerad 2013-10-12 18:00:22 i Allmänt

Lööördag i all ära!
Blir faktiskt en hemmakväll,har massa plugg att ta tag i. Imorgon står det PTträning på schemat, äntligen.
 

Födelsedag, 17!

Publicerad 2013-10-11 16:21:57 i Allmänt

Födelsedagar ska vara fina och fulla med glädje, de är mycket ångest idag och jag önskar att alla uppförsbackar tar slut.

Kusinvitamin

Publicerad 2013-10-10 21:22:29 i Allmänt

Haft en ganska bra dag faktiskt! Skönt att vara tillbaka till skolan. Torsdagen rullade på snabbt. Min kusin Johanna hämtade upp mig efter och vi åkte ut till Tuna Park en sväng, hittade lite örhängen och en tröja. Sedan åkte vi vidare mot Hälsostudion på Öppet Hus och vi kammade hem etr varsitt pris därifrån med produkter som är värda runt 3000kr, haha helt sjukt! Tidig gratis födelsendags present hoho. Åt lite pizza och myste. Nu ligger jag i sängen och ska snart ta medicin sedan sova, imorgon fyller jag år! 1 år kvar till hela arton år, de är bara sjukt! Godnatt
 

Nytt!

Publicerad 2013-10-09 22:25:20 i Allmänt

 
Kände för lite nytt så bytte över till blogg.se igen! Nu sovdags 2dagar kvar till födelsedag och 367 dagar till 18!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela