nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

!

Publicerad 2013-12-04 10:04:20 i Allmänt

Något jag faktiskt alltid tänkt på är att jag och Elin alltid har så sinnes kul ihop. Vi har känt varandra runt 4-5 år men vi har aldrig vart konstant utan de har liksom gått i perioder. Vi har aldrig bråkat utan varje gång vi ses är de som jag träffade henne igår och de hörrni är en riktig vänskap. 

Första gångerna vi var standarden att vi åt kebab på stan och sedan åkte vi hem till henne för mys där jag alltid stannade över natten. De är en speciell känsla att vara med Elin, många säger att vi är riktigt lika i utseendet! Jag tror att jag och Elin alltid kommer hålla ihop, för även om de är så att vi inte hörs på månader är allt som vanligt när jag träffar henne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela