nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 8 - Det här får mig att gråta.

Publicerad 2013-11-26 09:26:58 i Allmänt

Åh, den här kommer göra riktigt ont i hjärtat och berätta. De är ju så mycket man gråter av både i sorg och glädje så får väl försöka avrunda de lite.
 
Något jag alltid gråter över är när något riktigt jobbigt händer eller om man skadar sig de är ju smärtan som gör fruktnsvärt ont. Typ ramla och slå i knät haha de får mig att gråta.
 
En annan sak som får mig att gråta inombors och utanpå ibland är att prata om min pappa. Min pappa är spelmissbrukare och många andra saker och sen i somras slutade vår kontakt och de var jag som valde att bryta upp. De var en riktigt jobbig period i mitt liv som har satt sina spår och sm fortfarande gör så himla ont. Jag grät konstant i en vecka efter allt hände och ju mer som kommer upp desto mer tårar fäller jag.
 
Något som får mig att gråta av smärta och lycka måste vara att gå in i ishallen efter ett långt uppehåll därifrån. De är så himla mycket minnen därifrån som jag inte riktigt bearbetat än men de är både dåliga tårar och lyckliga tårar att jag äntligen får vara på den plats jag älskar mest men ändå så läskigt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela