nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 7 – 5 hissar & 5 dissar

Publicerad 2013-11-26 09:20:31 i Allmänt

Eftersom jag har legat på sjukhuset så kommer de här upp var eftersom..
 
Hissar: 
 
- Till Michis som alltid är så sinnes stark genom allt hon går igenom och detsamma gäller Ella
- Att jag är ledig två dagar denna vecka
- Ikeaaas mat, kommer alltid vara en hiss
- MacBook den bästa datorn någonsin, måste införskaffa
- Att bo i stan, nära till allt!
 
Dissar:
 
- Sjuksökterskorna som tog hand om mig var underbara men jag hatar sjukhus, kan de inte göra de livet färgladare eller nått??
- Överskattade högtider så som valborg midsommar..
- Mycket plugg på samma gång, vilket gör mig galen
- Att de är så krånligt att beställa hem från internet..
- Sjukhus mat haha en fet diss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela