nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 6 – Min dag i detalj (gårdagen alltså!)

Publicerad 2013-11-17 22:24:17 i Allmänt

Jag vaknade upp ganska tidigt eller ja runt nio halv tio om jag inte minns fel,
Sedan åt jag kite frukost och inväntade att min mor skulle komma hem från jobbet så jag skrev lite här på bloggen och tittade lite på tv och så. Sedan kom min mor hem och vi åkte till ö&b för lite behövliga saker till hemmet haha sedan tog vi oss till Ica Maxi för att handla! Sedan kom vi hem vi båda somnade en kvart i sängen och sedan gjorde jag mig lite i ordning och sen skjustade mamma ut mig till min saknade vän elin i skogstorp där elin sedan övningskörde från till Rebecka i hällby, när vi kom dit så pratade vi lte och gjorde i ordning vår förrät som var skagen tost, sedan pratade vi lite till och gjorde i ordning vår huvudrätt som var tacos sedan åt vi och åt vi. efter de spöade jag elin i vändtian några gånger sådär och sedan körde vi plump och gissa vem som vann?? åt världens godaste efterätt som rebecka hade gjort. mätta och belåtna tog vi oss till övervåningen för singstar och jag vann igen hohoh! sedan gick vi och la oss. rebecka somna först och jag och elin låg vakna till 2 och prata om allt. sedan somnade vi gott!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela