nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 5 – Min bästa barndomsvän.

Publicerad 2013-11-16 11:48:47 i Allmänt

Erika Erika min finaste bästavän och syster.
 
Jag och Erika har känt varandra i 10 år det här året om vi har räknat rätt.
Hela vår vänskap började med att jag var hennes fadder när jag gick i ettan och hon sexårs och bara några månader efter de så flyttade jag in på samma gård som henne och första dagen jag var ute så stod hon där och skrek "De är min fadder!!" haha jätte söööt. Så sen  den dagen har vi vart vänner, visst de var mycket tjafs mellan oss alla tjejer på gården men jag har alltid vetat vart jag haft Erika och hon har alltid stått brevid mig genom allt.r
Vissa veckor hörs vi inte av alls men sen vi börja gymnaiset på samma skola pratar vi dagligen. Och nu har jag ju flyttat högst upp i hennes hus och de gör att jag känner mig ännu mera trygg med hennes och min vänskap och att jag har nära till henne om något skulle hända. 
 
Vi både hade riktigt jobbiga perioder i sommar och vi grät ut tillsammans och klarade oss igenom de. Och de gjorde oss bara ännu starkare.
 
Erika är inte längre min bästavän hon är min alldelse egna lillasyster jag aldrig fick. Hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag skulle kunna offra mitt liv för att hon skulle få leva. De är ingen vanlig vänskap vi har den är speciell och jag kommer alltid älska Erika även fast vi iibland har våra upp och ner dagar. För jag vet att vad än som händer så står hon alltid kvar och jag kommer aldrig lämna henne.'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela