nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 3 – Tio sanningar om mig.

Publicerad 2013-11-12 18:15:07 i Allmänt

- Jag är jätte mörkrädd
- Jag älskar ris med ketchup på haha, godaste
- Förut hade jag en tvångssyndrom att sprita händerna hela tiden(ibland kommer den tillbaka)
- Jag ljög om i pricip allt för min mamma för ett år sen
- Jag älskar att skriva eller ja att uttrycka min känslor och tankar i ord
- Jag har aldrig spytt av alkohol 
-Sola solarium var typ en drog för mig förut
- Jag måste somna på en speciell sida
- Vaje gång någon nämner min pappa känns de som ett slag i magen
-Inann vi flyttade dit vi bor nu vågade jag inte vara hemma själv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela