nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

♥ Dag 2 – Släkt och familj (gårdagens)

Publicerad 2013-11-12 18:06:02 i Allmänt

Min släkt består utav mormor, låtsas morfar, morfar, 2 morbröder och fyra kusiner.
Men sedan finns även min morbrors ex med i bilden också.
Vi har vart en ganska splittrad släkt genom alla år, aldrig haft en riktig släkt kontakt med varandra på grund av att de har funiits många missbruk osv  i släkten men de är nu på senare dagar eller ja de här året som jag faktiskt har kommit riktigt nära några av mina kusiner och en morbror. 
Mormor och henes man har alltid betytt mycket för mig och detsamma min morfar även fast han är speciell men han har mycket intressant att berätta delvis. 
Någon som jag faktiskt är mest glad över att ha bildat en bättre relation med är min kusin Johanna. Jag har liksom alltid vetat att vi är ganska lika och har mycket gemensamt men vi har liksom aldrig vågat eller gjort något åt vår konstiga relation men idag är vi på en väldigt bra väg till en bra relation och de gör mig riktigt glad.
 
Min familj består utav min mamma. 
Min mamma kan vara den finaste människan på jorden.Vår sommar var riktigt upp och ner, jag har aldrig vågat berättat mycket för min mamma men idag berättar jag mycket för henne jag aldrig skulle berättat förut. Hon är den bästa som finns och jag skulle aldrig klara mig utan henne.
 
Sedan har jag också en bror som bor i Göteborg men som inte är min mammas son utan min pappas. Men min bror har ingen kontakt med vår pappa. Och samma sak gäller för mig.
Jag älskar min bror och vår relation är på god väg att bli en riktigt lillasyster-storebror relation. Vi har inte växt upp med varandra alls vilket har gjort att vår relation har vart upp och ner men den är på en himla god väg.
JOHANNA OCH JAG!
 
 
Under den här sommaren släppte jag min pappa av många olika anledningar och har ingen kontakt med honom idag. Många får säkert chocken över det men de är ett beslut jag har tagit och är riktigt nöjd över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela