nielsenamandaa.webblogg.se

#kärlek #drömmar #träning #vänner #ovånner #känslor #skolan #ochalltdärimellan 17år

-

Publicerad 2013-11-01 19:27:09 i Allmänt

Idag är en sån här dag som jag saknar Ina så otroligt mycket. Jag vet att hon säkert rockar uppe i Stockholm och hjälper massa människor med att nå deras mål! Jag var faktiskt Inas första PT-kund någonsin vilket känns riktigt stort. Från första början tänkte jag vem fan är den här blondinen... Men så fel jag hade! Hon visade sig vara den peppande och helt otroliga PT och vän! Att köpa pt timmar är riktigt dyrt, hela 25.000kr har jag lagt ner på de men så himla värt det har varit. Kan ha vart mitt bästa köp någonsin! 

Ina kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag kommer alltid minnas henne som en räddning i livet. Henne kunde jag skatta med, skrika på när jag inte orkade lyfta vikten mer och gråta ut allt. Hon märkte direkt om något var fel och fanns alltid där!

Världens finaste och underbaraste Ina, du är så saknade! Fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela